Raadsbijdrage 27-02-2014 "Wmo-verordening gemeente Ridderkerk"

WMO verordeningmaandag 03 maart 2014 17:10

met deze, ook weer tijdelijke, verordening kunnen wij instemmen. Het is al vaak de laatste tijd aan de orde geweest in de discussies, we ontkomen er niet aan om te kijken hoe het slimmer en goedkoper kan. De vraag stijgt en de middelen dalen. We moeten zelf meer gaan doen.

Op zich niets mis mee voorzitter als we maar goed in het oog houden met elkaar dat er geen wagons achter ons ontsporen. De praktijk van deze week heeft ons er weer uitdrukkelijk bij bepaald dat we wel goed moeten opletten wat er gebeurd. Ook lijkt het erop dat niet alles wordt uitgevoerd op een wijze die we met elkaar afspreken en op papier zetten. Het zal ook nog niet de laatste aanpassing zijn waar we mee te maken krijgen, maar het verplicht ons wel om nog meer alert te zijn op de mogelijke gevolgen en consequenties. De ChristenUnie blijft het nauwgezet volgen.

Cor Louter

Reacties op 'Raadsbijdrage 27-02-2014 "Wmo-verordening gemeente Ridderkerk"'