Raadsbijdrage 23-01-2014 "Programma Duurzaamheid"

zonnepanelenzaterdag 25 januari 2014 23:25

De doelstelling om van Ridderkerk een duurzame gemeente te maken kan al lang op onze aandacht en inzet rekenen. Als rentmeesters van deze wereld hebben we goed met de schepping om te gaan. Hierbij moeten we niet alleen aan onszelf denken maar zeker ook aan de generaties die na ons komen. Kleine stappen in de goede richting. Dé overkoepelende richting is wat ons betreft een energieneutraal Ridderkerk in –zeg- 2035.

In de commissie werd  aangegeven dat er particulier initiatief is met als onderwerp een kenniscentrum duurzaamheid. Ons voorstel is om - indien mogelijk -  daarbij aan te sluiten. Dat kan wellicht ook weer schelen in de gemeentelijke portemonnee en ook dat kunnen we in deze tijden goed gebruiken.

Reacties op 'Raadsbijdrage 23-01-2014 "Programma Duurzaamheid"'