Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Algemene beschouwingen 2016

Raadszaalzaterdag 05 november 2016 16:00 Op 3 november werd in de gemeenteraad de begroting over 2017 besproken. De fractie van de ChristenUnie kwam op deze dag met een drietal moties, en één amendement. De begrotingsraad begon met een 1e termijn van vijf minuten, waarin een aantal highlights konden worden aangegeven. lees verder
Gemeenteraad

Raadsbijdrage 21 april 2016 "Minimabeleid"

minimazaterdag 21 mei 2016 21:00 Voorzitter, Na lang wachten, en een aantal malen uitstel, ligt er nu een nota minimabeleid voor ons. Zoals u weet heeft de ChristenUnie een aantal malen uitdrukkelijk gevraagd om dit beleid, ... lees verder
Gemeenteraad

Raadsbijdrage 14 april 2016 "Integraal Accommodatie Plan"

sporthalvrijdag 15 april 2016 15:00 De ChristenUnie heeft zich al geruime tijd sterk gemaakt voor een integrale visie op alle sportaccommodaties in Ridderkerk. Dat er nu een Integraal accommodatieplan voor ons ligt waarin niet alleen de sportaccommodaties maar ook het overig maatschappelijk vastgoed is betrokken, maakt deze visie alleen maar meer integraal, en daar zijn we zeer content mee. Er is hier veel werk verzet, complimenten aan de betrokken ambtenaren en collegeleden voor dit plan! lees verder